מערכת לניהול מוסד לאוכלוסיות מיוחדות ולאוטיזם

תוכנת ניהול מוסדותעבור רבים, התנהלות מוצלחת בחיי היום יום אינה דבר מובן מאליו כלל. בין אם הבעיה היא אוטיזם, דיסלקציה, נכות פיזית או כל דבר אחר, המפתח להתמודדות נמצא לא פעם בכניסה למוסד המיועד לאוכלוסיות מיוחדות. מטבע הדברים, נדרש כי האחרון יהיה מקצועי ביותר, וכן יתנהל באופן הראוי ביותר.

החדשות הטובות הן שבשנים האחרונות ניהול מוסדות לשהייה ממושכת, ובכלל זה מוסדות לאוכלוסיות מיוחדות, הפך לפשוט פי כמה. זאת הודות לתוכנות הניהול הממוחשבות שנכנסו לתמונה.

על הקושי שבניהול מוסדות לאוכלוסיות מיוחדות

אין ספק כי מוסדות לאוכלוסיות מיוחדות ולאוטיזם כוללות בתוכן מספר מאפיינים עיקריים, אשר צריכים להיכנס למשוואת הניהול. ראשית, מדובר במוסד אשר מנוהל על פי תקציב מסוים, כולל הכנסות והוצאות, רשימות מלאי (למשל, חומרי גלם להכנת מזון, תרופות ומוצרים לדיירים) ועוד. את אלה נדרש לארגן באופן ראוי, או שהמוסד כולו יאבד למעשה את ערכו.

שנית, במוסדות לאוכלוסיות מיוחדות מועסק גם כוח אדם נרחב ביותר. בין אם המדובר הוא במטפלים אישיים, במומחים לפתרון הבעיות עימן הדיירים מתמודדים, ברופאים או באנשי מנהלה, ברור כי נדרש לדעת בדיוק את שעות העבודה של כל עובד, המשכורת שלו, הזכויות הסוציאליות, פרטי יצירת הקשר וכן הלאה. גם כאן, ניתן לשקוע בתוך הניירת, או לחילופין להכניס את כל הנתונים לתוכנת ניהול ממוחשבת.

התוכנה המובילה לניהול מוסדות לאוכלוסיות מיוחדות ולאוטיזם – לחצו כאן

סוגיית המפתח: הדיירים

אין ספק כי אוכלוסיות מיוחדות, מעצם היותן כאלה, מצריכות טיפול מוקפד. לכל דייר ודייר יש תוכנית טיפולים אישית, אשר מסייעת לו להתמודד, בטווח הקצר או הארוך, עם כל הקשיים שלו. נדרש לעקוב אחר תוכנית זו, ולדעת באופן המיטבי את מאפייניו של הדייר, היסטוריית הטיפולים שלו ועוד.

כאן, ברור כי ניהול ממוחשב חשוב אפילו עוד יותר, ולו מכיוון שהוא מוריד עד רמת המינימום האפשרי את הסיכון לטעויות אנוש. מדי שנה, נפגעים אינספור מטופלים ממינון יתר של תרופות, או לחילופין ממתן מספר תרופות במקביל. למצב הזה עלולות להיות השלכות לא נעימות, החל מבחילות, דרך ירידה בקצב הלב ועד מוות. מערכת ניהול ממוחשבת תאפשר סנכרון בין כל בעלי המקצוע במוסד, וחלקן אף יתריעו בכל מקרה של חריגה מתוכנית הטיפולים.

יתרונותיה של מערכת הניהול הממוחשבת

כמובן שאין תוכנת ניהול ממוחשבת אחת אשר דומה לחברתה. ברוב המקרים, החברה אשר מפתחת את המערכות תטמיע אותן בתוך מוסד או עסק נתון, עם רצון ליצור התאמה מלאה לצרכים של אנשיו. החברות מעניקות ייעוץ מלא בבניית המערכת, ומלוות את הלקוח שלהן לכל אורך הדרך.

יש לזכור כי ניהול ממוחשב של מוסדות לאוכלוסיות מיוחדות כולל בתוכו לא מעט מעלות נוספות. המידע כולו מאוחסן במקום בטוח, והוא מגובה לחלוטין. כמו כן, ניתן להוסיף שירותי מיחשוב ענן, או אפילו שליטה מרחוק על המערכת. התוצאה של כל אלה היא שיפור התנהלותו של המוסד ביותר ממובן אחד.

מעוניינים בתוכנה המובילה לניהול מוסדות לאוכלוסיות מיוחדות ולאוטיזם? – לחצו כאן

פרדיגמה – תוכנה לניהול מוסדות לשהייה ממושכת

התקשרו עכשיו 09-8858599

אוטיזם אונליין