רוט סולר – תביעות ביטוח

עמותת אוטיזם אונליין משתפת פעולה עם משרד עורכי הדין המוביל בישראל בייצוג ילדים וילדות על הספקטרום האוטיסטי, בתביעות לקבלת תגמולים מהביטוח הסיעודי.

רוט סולר – תביעות ביטוח מביאה את המאה ה-21 אל ענף תביעות הביטוח, בדגש על תביעות ביטוח סיעודי בשמם של הילדים על הרצף האוטיסטי.

כששני עורכי דין מהמנוסים והמצליחים בארץ בתחום תביעות הביטוח ומיצוי זכויותיהם של מאובחנים על הספקטרום האוטיסטי משלבים כוחות ומכניסים אל המשוואה מערכת טכנולוגית מבוססת AI – נוף תביעות הביטוח הישראלי משתנה ללא היכר – והמרוויח העיקרי הוא הלקוח.

הפירמה רוט סולר – תביעות ביטוח מעדכנת גרסה בעולם המשפט וקובעת סטנדרט חסר תקדים, באמצעות הצגת פתרון חדשני ופורץ דרך, הרותם את העלית הטכנולוגית והאנושית למתן מענה ייחודי באיכותו עבור תביעות ביטוחיות.

עורך הדין עופר סולר*, יו"ר ועדת רשלנות רפואית בלשכת עורכי הדין מחוז תל אביב, הוא מבכירי עורכי הדין בישראל המייצגים תובעים בתחום הרשלנות הרפואית, המתמחה מזה מספר עשורים בייצוג משפחות והורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים בכלל, וילדים על הרצף האוטיסטי בפרט, בתביעות פיצויים בעילת רשלנות רפואית.

לאור מצוקה אקוטית שזיהה בקרב משפחות רבות שייצג לאורך השנים, בשנת 2022 יזם את פיתוחה של מערכת טכנולוגית מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת לדייק ולייעל משמעותית את הטיפול המשפטי ואת השירות הניתן ללקוחות בתביעות מול חברות הביטוח, בדגש על תביעות ביטוח סיעודי עבור ילדים על הרצף האוטיסטי.

לשם ניהול מערך התביעות, חבר עו״ד סולר אל עו"ד אדרה רוט, מעורכות הדין המצליחות והמנוסות בישראל בייצוג תובעים בתביעות נזיקין מורכבות, בתביעות ביטוח ובתחום הרשלנות הרפואית.

ביחד הם הקימו את הפירמה רוט סולר – תביעות ביטוח, בה רוט היא השותפה המנהלת, אשר מובילה את הטיפול בכל בקשה על פי סדרי עבודה מדוקדקים ומסגרת זמן תחומה ומוגדרת אל מול חברות הביטוח, המנהלות מלחמת התשה נגד מבוטחיהן.

התוצאה: אופטימיזציה של משך הטיפול בכל תביעה, מיקסום הפיצוי והתגמולים המשולמים לכל אחד מלקוחות המשרד וקביעת סטנדרט חדש לגמרי של איכות בשירות המשפטי הניתן למיוצגים.

רוט סולר – תביעות ביטוח נולדה על רקע הטיפול ארוך השנים של שותפי המשרד באלפי משפחות והורים לילדים בעלי צרכים מיוחדים, בכל הנוגע לתביעות רשלנות רפואית, ובקיאותם בסוגיות ובמשמעויות הביטוחיות של ילדים עם צרכים מיוחדים.

ניסיון מצטבר זה, שהינו חסר תקדים בהיקפו בישראל, האיר את הצורך של אותן משפחות בסיוע בהתמודדות תקינה, מיודעת ואסרטיבית מול חברות הביטוח המבטחות את מרבית ילדי ישראל בביטוח סיעודי, הן במסגרת קופות החולים והן בפוליסות הפרטיות, והוא ממצב את הפירמה כארגון שאין שני לו בישראל בתחום.

המשרד מלווה את לקוחותיו תוך הענקת יחס אישי ורגיש ובהתאם להבנת עומק של האתגרים עמם מתמודדים יחידים ומשפחות המבקשים למצות את זכויותיהם בתביעת חברות הביטוח.

ניסיונה העשיר של עורכת הדין אדרה רוט בליווי משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים, עם התמחות בילדים שאובחנו על הרצף האוטיסטי, מביא עימו בקיאות ושליטה בדקויות התסמונת, על גווניה השונים, דבר בעל ערך עצום למיקסום זכויות הילדים בתביעות על רקע פגיעות מסוג זה.

ייעול התהליך באמצעים של טכנולוגיה מתקדמת ומומחיות אנושית ללא תחרות חוסך משאבי זמן וכסף אדירים לכל הצדדים – התובעים, עורכי הדין וחברות הביטוח – ויוצר נוף עבודה חדש לגמרי, שמתאפיין בשקיפות מול הלקוחות, בלוחות זמנים ברורים ויעילים, בהיעדר סחבת, במיצוי מקסימלי של זכויות התובעים, בדיוק מקצועי למשעי, ומעל לכל – בסטנדרט עילאי של איכות, ששובר את תקרת הזכוכית המוכרת בענף.

הסטארט-אפ המשפטי הראשון בישראל מונע לא רק על ידי חתירה בלתי נלאית למצוינות, אלא גם על ידי תחושת שליחות עמוקה, ואמונתם של סולר ורוט כי הם מהווים קול עבור תובעים ובני משפחותיהם, אשר טובעים בים הבירוקרטיה המסחרר, ואשר במרבית המקרים תביעותיהם נדחות.

ערכי המצוינות החרוטים על דגלה של הפירמה, לצד החידוש הטכנולוגי הייחודי והיחס האנושי והערכי אל כל אדם ומקרה, מציגים בפני הלקוח שלם הגדול פי כמה מונים מסך חלקיו.

*עורך הדין עופר סולר הוא מייסד עמותת אוטיזם אונליין ושותף בפירמה רוט סולר תביעות ביטוח, המנוהלת על ידי עורכת הדין אדרה רוט.

לקבלת ייעוץ אישי לגבי האפשרות לתבוע את הביטוח הסיעודי של הילד.ה ניתן לחייג:

אוטיזם אונליין