גיוס המונים ייחודי ומוצלח בהדסטארט

הדסטארט, אחת הפלטפורמות הפופולאריות כיום וזו שאנו שומעים עליה גם לא מעט בשנה האחרונה, עוזרת לגייס כספים למען מטרות שונות ולהוציא לפועל רעיונות, יצירות או הליכים חברתיים חשובים.

בשנת 2016 הוקם מיזם הדסטארט מעניין, רעיון של שגית רז, אם לשני ילדים אוטיסטים, שנועד לסייע בהקמת מרכז טיפולים מיוחד, לסובלים מהפרעות התפתחותיות שונות, לרבות אוטיסטים, על ידי מכירת אלבום מוסיקלי של מיטב הזמרים בארץ.

לצורך הפקת האלבום נאספו זמרים מובילים ומוכרים, שתרמו מזמנם ומכישרונם הרב והולידו יצירה מוסיקלית חדשה.

איך הכל התחיל?

שגית רז, אם לחמישה ילדים, שניים מהם מאובחנים עם מאוטיזם, הבינה לאור ניסיונה, שילדים אוטיסטים כמו ילדיה שלה, זקוקים לתכנית טיפול ותמיכה פרטנית, הכוללת טיפול אחד על אחד, כדי שיוכלו להשיג את העצמאות הנדרשת להם.

היא הבינה כי הקמת מרכז סיוע המיועד לילדים אוטיסטים, הוא הדרך הנכונה לעשות זאת והמקום המתאים להתמודד עם בעיות של אוטיזם בעוצמות שונות.

שגית, מנהלת עמותת "להיות שם – אוטיסטים בדרך לעצמאות" עברה לאורך השנים ביחד עם ילדיה, לא מעט מהמורות וקשיים. לדבריה, גילתה שבמדינת ישראל ילדים עם אוטיזים בדרגות שונות אינם מטופלים כראוי ובמידה וכן, הדבר כרוך בהוצאות כספיות גבוהות מאד עבור בני משפחתם, ומי שידו אינה משגת נאלץ לוותר את טיפולים מקדמים ותמיכה ראויה עבור הילד.ה.

היא החליטה לקדם את המיזם שלה באמצעות גיוס המונים בהדסטארט, לצורך הקמת מרכז מיוחד, שבו יוכלו ילדים אוטיסטים לקבל טיפולים תומכים באיכות ראויה.

שגית חיפשה דרך יחודית לקדם את המיזם החשוב והחליטה לעשות את זה בדךר מאד מוזיקלית. באמצעות פניה אישית גייסה זמרים ויוצרים מוסיקליים, כמו אהוד בנאי, שרית חדד, היהודים ועוד.

האמנים שהתגייסו בהתנדבות מלאה הפיקו אלבום מוזיקלי מקורי בשם "עוד אדבר איתך" שכלל שירים חדשים, עם מילים בעלות משמעות רבה מאד עבור שגית.

מילות השירים מבטאות את התלאות שעברה בדרך, את התחושות שלה ואת הצעדים המשמעותיים שהיא וילדיה עשו.

רכישת האלבום דרך הדסטארט, סייעה בקידום הרעיון הכול כך חשוב שלה ובהוצאתו לפועל של מרכז טיפולי לאוטיסטים ולסובלים מהפרעות התפתחות נוספות. גיוס ההמונים בהדסטארט הסתיים בהצלחה גדולה, כאשר המיזם גייס מעל 165,000 ש"ח.

יוזמה מבורכת – כן יירבו.

קריאה נוספת: כל הזכויות של הורים לילדים אוטיסטים בצ'אט בוט שלנו

אוטיזם אונליין